وردپرس

قالب تک صفحه‌ای وردپرس Hestia فارسی

قالب تک صفحه‌ای وردپرس Hestia فارسی

قالب تک صفحه‌ای وردپرس Hestia فارسی

قالب وردپرس Hestia یک قالب تک صفحه‌ای شیک، تمیز و قدرتمند است که شما می‌توانید سایت خودتان را با آن ایجاد کنید. این قالب دارای کارایی بالا همراه با تجربه کاربری بی‌نظیری است که باعث می‌شود کاربران شما از دیدن سایتتان لذت ببرند. ظاهر ساده و در عین حال کاربرد فراوانی دارد. قبل از اینکه بخواهید از این قالب استفاده کنید بهتر است با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

قالب وردپرس Hestia

پوسته #وردپرس Hestia دارای ویژگی‌های جالبیست که می‌توانید آن را در پایین بخوانید:

  • سازگاری کامل با #گوتنبرگ: اگر شما می‌خواهید از ویرایشگر بلوک جدید #وردپرس استفاده کنید می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهید.
  • سازگاری کامل با المنتور: بدون شک محبوب‌ترین صفحه ساز در حال حاضر صفحه ساز #المنتور است. شما می‌توانید با استفاده از این صفحه ساز، بدون هیچ دانش خاصی صفحات بسیار حرفه‌ای، خلاقانه و جذابی را ایجاد کنید. این قالب بدون هیچ مشکلی از المنتور پشتیبانی می‌کند.
  • سازگاری کامل با ویژوال کامپوزر (#ویژوال_کامپوزر): ویژوال کامپوزر هم یکی دیگر از صفحه سازهای معروف و محبوب برای وردپرس است. اگر شما مایلید از ویژوال کامپوزر به‌جای المنتور استفاده کنید می‌توانید این کار را خیلی راحت انجام دهید. #قالب وردپرس #Hestia از این صفحه ساز هم به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند.
  • بهینه‌سازی شده برای #گوگل: اگر می‌خواهید کسب‌وکار شما حضور قدرتمندی در سطح اینترنت داشته باشد توجه به بهینه‌سازی موتور جستجو ضروری است. این قالب با یک ساختار آماده #سئو، کدنویسی تمیز و بهینه شده ارائه شده است. این اساساً بدان معنی است که گوگل سایت شما را دوست خواهد داشت.
  • سفارشی‌سازی زنده: سفارشی‌سازی وب‌سایت هرگز آسان نبوده است. با استفاده از این قالب می‌توانید ظاهر وب‌سایت خود را سفارشی کنید و تغییرات را در زمان واقعی مشاهده کنید. می‌توانید رنگ‌ها، جزئیات طراحی، ترتیب بخش‌ها و موارد دیگر را به‌صورت زنده تنظیم کنید.
  • سرعت بالا: کدنویسی تمیز و سازگاری با افزونه‌های کشینگ معروف می‌تواند به شما کمک کند تا یک سایت با سرعت بالا را ایجاد کنید.
  • کاملاً واکنش‌گرا: قالب تک صفحه‌ای هستیا کاملاً واکنشگرا است و با تمامی دستگاه‌های موجود سازگاری دارد. تفاوتی ندارد که کاربر شما با چه دستگاهی وارد سایتتان می‌شود، بدون هیچ مشکلی می‌تواند سایت شما را مشاهده کند.
شاید بپسندید  افزونه جستجوی پیشرفته SearchWP وردپرس نسخه 2.9.5
۳۱ شهریور ۹۸ 54982 بازدید مدیر
مرتبط با موضوعات : وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.