html

دانلود قالب فروشگاهی فارسی وبمارکت HTML

دانلود قالب فروشگاهی فارسی وبمارکت HTML

دانلود قالب فروشگاهی فارسی وبمارکت HTML

قالب فروشگاهی فارسی وبمارکت HTML، برای این ساعت از کمیاب اسکریپت یک قالب زیبای فروشگاهی HTML برای شما آماده کرده ایم، شما میتوانید این قالب زیبا را به صورت کاملا رایگان دریافت کرده و از آن در پروژه های فروشگاهی خود استفاده نمایید. اهمیت قالب های HTML فروشگاهی از این بابت است که شما میتوانید آنها را با هر سیستم فروشگاهی ای که مایل هستید تطبیق داده و آنها را با سیستم های دلخواه خود سازگار کنید، سیستم هایی همچون وردپرس، نیوک، دروپال، جوملا و … بنابراین با کمترین هزینه ی ممکن میتوانید فروشگاهی زیبا برای خود راه اندازی نمایید.

قالب HTML فروشگاهی Webmarket از آخرین تکنولوژی طراحی بهره گرفته و با استفاده از HTML5، CSS3 و طراحی واکنش گرا و سازگاری کامل با رتینا، یکی از انتخاب های عالی برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی است.

قالب فروشگاهی وبمارکت امکانات بی شماری دارد، از امکانات جالب این قالب میتوان به صفحه درباره ما و صفحه ی تماس با ما که از پیش در آن برای شما در نظر گرفته شده اند اشاره کرد. همچنین این قالب صفحاتی مخصوص ایجاد وبلاگ و محتوای خبری نیز در خود گنجانده که برای کسانی که میخواهند اخبار فروشگاه خود، یا مطالبی مرتبط با کار فروشگاهی شان، در وبسایت خود درج کنند، بسیار مناسب خواهد بود. همچنین به پیروی از قالب های وردپرسی قدرتمند امروزی، در این قالب HTML تعداد زیادی امکان (مشابه shortcode های وردپرس) برای کاربر در نظر گرفته شده که میتوانید بر حسب نیاز خود از آنها استفاده کنید.

فیلتر گذاری و نمایش محصولات به صورت حرفه ای
وقتی از یک قالب فروشگاهی صحبت میکنیم، بدیهی است که نحوه ی به نمایش گذاشتن محصولات در چنین قالبی، باید حرف اول را بزند. در قالب وبمارکت، برای نمایش محصولات از ایزوتوپ استفاده میشود. این به این معنی است که شما میتوانید به صورت کاملا آنی و بدون نیاز به refresh کردن صفحه، محصولات موجود را بر اساس قیمت، رنگ، سایز، گروه، برند، محبوبیت کالا و هر آیتم دیگری فیلتر کنید و نتیجه را بلافاصله مشاهده نمایید

شاید بپسندید  دانلود قالب هاستینگ HostHubs نسخه HTML و WHMCS

بی نهایت آیکن، بی نهایت طرح و رنگ
قالب فروشگاهی وبمارکت، به صورت پیش فرض در دو حالت Boxed و بدون باکس و به همراه ۴ رنگ متفاوت عرضه میشود. علاوه بر اینکه شما میتوانید رنگ دلخواه خود را از میان رنگ ها پیشفرض قالب، رنگ سبز چمنی، رنگ سبز روغنی و رنگ خاکستری انتخاب کنید، همچنین این انتخاب را نیز دارید که در حالت Boxed پس زمینه ی قالب را به الگوی دلخواه خود مجهز نمایید. روش انجام کلیه ی این کارها در Documentation رسمی این قالب که به همراه آن برای دانلود قرار داده شده وجود دارد. همچنین شما به فایل های لایه باز PSD قالب نیز دسترسی دارید که این مسئله به شما قدرت بیشتری در ویرایش قالب خواهد داد.

در عین حال مجموعه ای عظیم از انواع آیکن ها نیز در اختیار شما قرار گرفته که شما میتوانید در هر کجا که مایل هستید از آنها استفاده نمایید.

سایر امکانات قالب فروشگاهی Webmarket
از امکانات دیگر قالب HTML وبمارکت میتواند به استفاده از اسلایدر پریمیوم revolution اشاره کرد که به زیبایی در قالب قرار گرفته و شما امکان استفاده از آن را به شکل دلخواه خود دارید. همچنین همانطور که قبلا گفتیم، قالب وبمارکت کاملا واکنش گرا بوده و علاوه بر هماهنگی با رتینا (retina ready) با مرورگرهای مختلف سازگاری کامل دارد. از امتیازات دیگر این قالب، مجهز بودن به صفحات مخصوص به بلاگ، نظرات، صفحه تماس با ما و صفحه ی درباره ما با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر میباشد.

همچنین از لحاظ امکانات جانبی، امکان استفاده از انواع تب ها، تاگل ها، محتوای چند ستونه، گالری، دکمه ها، نقشه های گوگل، جداول با استایل های سفارشی و … در اختیار شما قرار گرفته است.

شاید بپسندید  قالب HTML شخصی K Kazemi برای برنامه نویس ها و توسعه دهنده ها

 

لیست برخی امکانات کلی قالب فروشگاهی فارسی وبمارکت HTML

  • طراحی ۱۰۰ درصد واکنش گرا (Responsive)
  • Retina-Ready
  • بی نهایت ترکیب رنگ و حالت
  • مراحل خرید پیشرفته و بهینه سازی شده
  • بهینه سازی شده برای موتور های جستجو
  • بهره گیری از بیش از ۳۶۰ آیکن متنوع
  • ارائه شده به همراه فایل های لایه باز PSD
  • بهره گیری از فیلتر های قدرتمند در ناحیه فروشگاه
  • سازگاری با مرورگرهای مختلف
  • ارائه شده به همراه مستندات رسمی
  • بهره گیری از صفحات از پیش آماده درباره ما و تماس با ما
  • امکان استفاده از انواع تاگل، تب، جداول، نقل قول ها
  • امکان استفاده از محتوای چند ستونه
  • امکان استفاده از گالری و نقشه های گوگل
  • دارای ناحیه مخصوص بلاگ با انواع نوشته
  • و بسیاری از امکانات دیگر

همانطور که از کلیه ی ویژگی های بالا مشخص است، Webmarket قالبی زیبا و قدرتمند است که میتواند شما را یک قدم به هدفتان نزدیک تر کند.

۰۷ بهمن ۹۹ 148851 بازدید مدیر
مرتبط با موضوعات : html قالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.