پلاگین

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی نسخه ۶٫۵٫۳

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی نسخه ۶٫۵٫۳

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی ؛ همانطور که میدانید امنیت وب سایت موارد بسیار زیادی را شامل می شود . در حال حاضر بالغ بر ۲۵% سایت ها از طریق وردپرس ایجاد می شوند ، که این گونه سایت ها جزو اهداف هکرها قرار دارند بنابراین سایت وردپرسی شما نیاز به یک استراتژی امنیتی دارد که افزونه امنیتی iThemes Security Pro بهترین و قابل اعتمادترین انتخاب برای جلوگیری از هک سایت وردپرسی شماست .

 

در ادامه برای آشنایی بیشتر و دانلود این محصول با کمیاب اسکریپت همراه باشید ..

 

iThemes Security Pro 01 kamyabscript.ir  - افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی نسخه 6.5.3

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی

 

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی جزو افزونه هایی است که جای آن در هیچ سایت قدرت گرفته از وردپرسی نباید خالی باشد . حال اگر می خواهید چند قدم از دیگر جلو تر باشید و امنیت وب سایت خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید ، بهتر است از نسخه ی حرفه ای این افزونه یعنی iThemes Security Pro استفاده کنید . افزونه iThemes Security Pro علاوه بر دارا بودن امکانات نسخه ی رایگان خود ، امکانات جدید و جالبی را به شما ارائه میکند که می توانند در امن کردن سایت وردپرسی شما به شکل چشمگیری موثر باشند . در ادامه سعی می کنیم به امکانات بخش های مختلف افزونه iThemes Security Pro اشاره کنیم . با ما همراه باشید ..

 

iThemes Security Pro 01 kamyabscript.ir  - افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی نسخه 6.5.3

افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی

 

محافظت در برابر حملات Brute Force

با استفاده از تنظیمات مخصوص جلوگیری از حملات بروت فورس در افزونه iThemes Security pro می توانید حداکثر دفعات تلاش ناموفق برای ورود به وردپرس را تعیین کنید . به این شک اگر کسی بخواهد با حدس زدن رمز به وردپرس لاگین کند ، پس از رسیدن به حداکثر مجاز دفعات تلاش برای ورود ، به صورت اتوماتیک بن شده و از دسترسی او به سایت جلوگیری خواهد شد .

 

تشخیص تغییر فایل ها

اگر کسی بتواند به نحوی به سایت شما نفوذ کند ، یکی از اولین کارهاش تزریق کد مخرب به فایل های وردپرس شما خواهد بود . با ویژگی File change Detection در افزونه iThemes Security Pro می توانید از طریق دریافت هشدار های ایمیلی از این مسئله آگاه شوید و در صورتی که وبسایت شما هک شده باشد ، به سرعت اقدامات لازم را انجام دهید .

 

تشخیص خطای ۴۰۴

اگر یک ربات به دنبال تشخیص نقاط آسیب پذیر ، وبسایت شما را اسکن کند، بدون شک به تعداد زیادی خطای ۴۰۴ برخورد خواهد کرد . با استفاده از ویژگی ۴۰۴ Detection شما می توانید کاری کنید که در صورتی که شخصی در بازه ی زمانی مشخص، تعداد زیادی خطای ۴۰۴ دریافت کند ، آدرس IP او به صورت اتوماتیک بن شده و از دسترسی او به سیستم جلوگیری شود .

شاید بپسندید  افزونه Yoast SEO Premium یوست سئو پریمیوم نسخه ۱۳٫۲ فارسی

 

اجبار استفاده از رمز قوی

یکی از موارد پایه ای که میتواند منجر به امن تر شدن سایت شما شود ، استفاده از رمز های مناسب است . با استفاده از این ویژگی شما می توانید کاربران سایت خود را مجبور به استفاده از رمز های قوی و مناسب کنید .

 

جلوگیری از دسترسی کاربران مشکوک

با استفاده از این ویژگی می توانید با بن کردن آی پی افراد خرابکار ، از دسترسی آنها به سیستم جلوگیری کند . افزونه iThemes Security Pro میتواند در صورتی که کاربری سعی در حدس زدن رمز برای ورود به سایت داشته باشد و یا دفعات خاصی با خطای ۴۰۴ مواجه شده باشد ، به طور اتوماتیک از دسترسی او به سیستم جلوگیری کند . این افزونه همچنین به blacklist ربات ها نیز مجهز است و از این طریق میتواند جلوی دسترسی بات هایی که از قبل به عنوان خرابکار شناخته شده اند را بگیرد .

 

امکان قرارگیری در حالت Away Mode

اگر قرار است مدتی به ناحیه مدیریت وردپرس خود سر نزنید ، با این ویژگی می توانید امکان دسترسی به مدیریت وردپرس را برای ساعاتی خاص غیر فعال کنید تا شخص دیگری قادر به ورود به سیستم نباشد . مثلا اگر قصد دارید چند روزی به مسافرت بروید ، این امکان می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد .

 

تغییر آدرس مدیریت وردپرس

تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس یکی از موارد امنیتی بسیار مهم است . وقتی آدرس ورود به ادمین وردپرس را تغییر میدهید ، حدس زدن آن برای افراد خرابکار دشوار بوده و باعث میشود کسی نتواند با استفاده از اتک بروت فورس ، رمز شما را پیدا کرده و وارد ناحیه مدیریت شود. چرا که شخص خرابکار در این حالت نمیداند از چه آدرسی میتواند به ناحیه مدیریت وردپرس دسترسی پیدا کند .

 

ایجاد بکاپ از دیتابیس

داشتن بکاپ های منظم از دیتابیس، همیشه باعث آسودگی خاطر است . اگر مرتبا از دیتابیس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، می توانید مطمئن باشید که در صورت بروز مشکل، اطلاعات شما امن و قابل بازگردانی هستند. با استفاده از این امکان شما می توانید بکاپ های دلخواه خود را تنظیم کرده و علاوه بر ذخیره ی آنها بر روی هاست ، آنها را به صورت پیوست شده به ایمیل نیز دریافت کنید . برای ایجاد بکاپ های منظم، استفاده از افزونه BackupBuddy هم انتخاب بسیار مناسبی به شمار میرود .

شاید بپسندید  افزونه افزایش سرعت وردپرس Gonzales نسخه 2.1

 

ارسال هشدار های ایمیلی

هرگاه کسی بخاطر داشتن تعداد خاصی لاگین ناموفق به سیستم ، بن شود و یا هرگاه فایلی در سایت شما تغییر کند ، افزونه iThemes Security شما را از طریق ایمیل از این مسئله آگاه خواهد کرد .

 

تغییر کلید های امنیتی وردپرس

با استفاده از افزونه iThemes Security Pro می توانید به سادگی کلید های امنیتی (salt) وردپرس را آپدیت کرده و از این طریق رده ی امنیت سایت خود را بالاتر ببرید .

 

مقایسه ی فایل ها به صورت آنلاین

قبلا هم اشاره کردیم که این افزونه به قابلیت تشخیص تغییر فایل ها مجهز است . اما امکانی که جدیدا به افزونه اضافه شده به iThemes Security Pro اجازه می دهد که فایل های هسته ی وردپرس را با فایل های موجود در wordpress.org مقایسه کند تا از این طریق مطمئن شود که تغییرات صورت گرفته در این فایلها مخرب نبوده و فایلهای هسته ی سایت شما با فایل های هسته ی رسمی وردپرس منطبق هستند .

 

بهره گیری از سرویس reCAPTCHA گوگل

با بهره گیری از این امکان می توانید به بخش های مثل صفحه ورود وردپرس ، ثبت نام کاربران و درج دیدگاه ها در وردپرس ، امکان استفاده از سرویس ریکپچای گوگل را اضافه نمایید. به این ترتیب از سوء استفاده ربات ها از این بخش ها جلوگیری به عمل خواهید آورد .

 

استفاده از لاگین دو مرحله ای Two Factor Authentication

لاگین دو مرحله ای یا Two Factor Authentication امکان بسیار مهم و جالبی است. با استفاده از این امکان لایه ی امنیتی جدیدی به سایت شما افزوده می شود . در صورت استفاده از Two Factor Authentication در زمان ورود به وردپرس لازم است که علاوه بر رمز عبور خود، کدی که بر روی موبایل خود دریافت می کنید را نیز به سیستم ارائه کنید. در این حالت حتی اگر کسی رمز شما را حدس هم بزند، به این جهت که نمی تواند کد امنیتی دوم را وارد سیستم کند، از ورود وی به وردپرس جلوگیری به عمل خواهد آمد .

 

بررسی امنیت کاربران در وردپرس

افراد سودجو و خرابکار ، همیشه از طریق اکانت مدیر اصلی وارد وردپرس نمی شوند . داشتن یک حساب کاربری ناامن در وردپرس می تواند درهای وب سایت شما را به روی انواع خطرهای امنیتی باز کند . با استفاده از امکان بررسی امنیت کاربران در افزونه امنیتی iThemes security pro شما می توانید اکانت های کاربران را به دنبال نقاط نا امن بررسی کرده و از امنیت آنها اطمینان حاصل کنید .

شاید بپسندید  افزونه Yoast SEO Premium 13.1

این امکان می تواند به شما اعلام کند که کدام کاربران ورود دو مرحله ای را بر روی اکانت خود فعال نکرده اند و هر کاربر آخرین بار چه زمانی فعال بوده است . شما میتوانید به صورت آنی افرادی که وارد سیستم شده اند را مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را بلافاصله از سیستم بیرون بیاندازید تا مجبور شوند دوباره وارد سیستم شوند. شما میتوانید نقش کاربران را به صورت آنی تغییر دهید و اکانت هایی که بی کاربرد هستند یا در مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگرفته اند را از سیستم حذف کنید .

 

اسکن سایت به دنبال بدافزار ها – Malware Scanning

افزونه iThemes Security Pro برای اسکن سایت از Sucuri SiteCheck استفاده می کند . شما میتوانید با این ابزار سایت خود را اسکن کنید و در صورتی که سایت شما به علت وجود Malware در بلک لیست قرار گرفته باشد ، بلافاصله از این مسئله اطلاع پیدا کنید. این ابزار همچنین میتواند خطاهای احتمالی و آپدیت نبودن نرم افزار سایت را نیز به شما اعلام کند . همچنین در صورت نیاز امکان زمانبندی اسکن های روزانه نیز برای شما فراهم شده. در این حالت در صورت مشاهده مشکل ، iThemes Security Pro می تواند شما را از طریق ارسال ایمیل از این امر باخبر کند .

 

قابلیت‌های افزونه امنیتی iThemes Security Pro فارسی :

  • کاملا فارسی و اورجینال
  • مسدود کردن آی پی های مشکوک و مخرب
  • شناسایی انواع خطاهایی ۵۰۰ و ۴۰۴
  • سازگاری با افزونه ها و قالب های وردپرسی
  • امکان افزودن کپچا گوگل به سایت
  • فعال کردن ویژگی ورود ۲ مرحله ای به سایت
  • اسکن فایل های سایت
  • تغییر خودکار تنظیمات امنیتی وردپرس برای افزایش امنیت کلی سایت
  • بهینه سازی گواهی ssl
  • جلوگیری از انواع هک ddos و حملات مخرب کلمه عبور
  • پشتیبان گیری از دیتابیس وردپرس به صورت منظم
  • ارسال ایمیل در صورت تلاش برای ورود غیر مجاز به سایت شما
  • مخفی کردن ورود به مدیریت برای کاربران غیر مدیر
  • اجبار وارد کردن رمز عبور قوی برای کاربران
  • محافظت در برابر حملات Brute Force
  • اسکن خودکار و روزانه سایت

 

۲۵ فروردین ۹۹ 63546 بازدید سعید
مرتبط با موضوعات : پلاگین وردپرس
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.