اسکریپت

اسکریپت مدیریت پروژه و همکاری گروهی Metis

اسکریپت مدیریت پروژه و همکاری گروهی Metis

اسکریپت مدیریت پروژه و همکاری گروهی Metis

Metis یک پلتفرم اختصاصی مدیریت پروژه، همکاری گروه، مدیریت کارمندان، برنامه‌ریزی و افزایش بهره‌وری کار گروهی است که به استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها، کارفرمایان و حتی اشخاص کمک می‌کند تا وظایف بی‌شمار کسب‌وکار، پروژه‌ها و ماموریت‌ها را در فضایی طبقه‌بندی شده، با تجربه کاربری آسان و دسترسی اختصاصی برای افراد مشخص یا به صورت عمومی، به انجام برسانند.

 

ابزار مدیریت پروژه اختصاصی Metis برای کسب‌وکارها
ابزار مدیریت پروژه Metis یک راه‌حل کاربردی برای کارفرمایانی است که که وظایف، کارمندان و پروژه‌های متعددی را در دست دارند و به راهی برای مدیریت همه آن‌ها در یک فضا هستند. این پلتفرم به مانند سرویس‌هایی مانند Slack یا Trello، توانایی مدیریت پروژه و همکاری گروهی را به شما می‌دهد با این تفاوت که این بار، این ابزار در دستان شما قرار دارد و خود می‌توانید این سیستم مدیریت پروژه را آن طور که می‌خواهید مدیریت کنید.

امکان درج وظایف دسته‌بندی‌شده با زمان، کاربر مشخص
امکان ساخت پروژه‌های عمومی و خصوصی با قابلیت تعیین کاربران مخصوص به هر پروژه و گروه در پلتفرم مدیریت پروژه Metis فراهم شده است. پس از ساخت پروژه می‌توان وظایف هر مورد را در دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم‌بندی تا موضوع هر وظیفه مشخص شود. مدیر گروه و اعضاء می‌توانند با ساخت یک وظیفه برای آن زمان سرانجام خاصی را تعیین کرده و افرادی را به آن اختصاص دهند. با اختصاص دادن یک فرد، وی از وظیفه جدید خود مطلع شده و با مشاهده زمان آن می‌تواند بفهمد که برای به پایان رساندن آن وظیفه چقدر زمان دارد. سازنده یک وظیفه می‌تواند با ذکر کردن نام‌کاربری یک فرد، او را به وظیفه ساخته شده اضافه کند.

شاید بپسندید  اسکریپت مدیریت مدرسه PHP School

metis 300x200 - اسکریپت مدیریت پروژه و همکاری گروهی Metis

تقویم و فهرست کارها
وظایف زمان‌بندی شده در تقویم این ابزار با توجه به تاریخ خود، نمایش داده می‌شوند. از این رو می‌توان وظایف هر روز، هفته و ماه و امور سپری شده و در پیش را مشاهده نمود. همچنین فهرست کاری هر کاربر به او کمک می‌کند تا بدون جستجو در میان دسته‌بندی‌ها، وظایف محول شده به خود را مشاهده نماید.

 

امکان الصاق پرونده و برچسب به هر وظیفه
علاوه بر زمان و کاربران هر وظیفه، می‌توان فایل ضمیمه و اسناد هرکدام را به آن الصاق کرد. تا نیازی به ارسال پروژه نهایی از طریق ایمیل وجود نداشته باشد. علاوه بر پروژه‌ها و دسته‌بندی‌های آن، می‌توان با درج برچسب با یک هشتگ در پیش از آن، آن‌ها را بر اساس موضوع خود طبقه‌بندی نمود.

metis - اسکریپت مدیریت پروژه و همکاری گروهی Metis

ویژگی‌های کلیدی پلتفرم Metis :

  • کارها – ساخت وظایف و امکان تنظیم نمودن آن برای خود یک یک هم‌گروهی و همکار
  • گروه‌ها – امکان ساخت گروه همکاران و اختصاص دادن یک کاربر به یک یا چند گروه
  • پروژ‌ه‌ها – دسته‌بندی وظایف بر اساس پروژه و اختصاص دادن آن برای خود یا یک هم‌گروهی
  • پروژ‌ه‌های محرمانه – محدود سازی دسترسی به هر پروژه‌ای با امکان ساخت پروژه‌هایی مختص به گروه‌های معین شده، اعضاء مشخص شده یا در دسترس برای عموم برای تمامی تیم‌ها
  • نمایه Kanaban – نگاه کلی و آسان تمامی کارها با نمایه کانابان اختصاصی
  • امکان اختصاص داده یک وظیفه – می‌توان یک وظیفه خاص را به فرد اختصاص داد و با این کار وی با استفاده از اعلامیه باخبر خواهد شد.
  • تعیین زمان‌بندی برای وظایف – می‌توان یک زمان مشخص را برای یک وظیفه تعیین نمود تا مطمئن شد که کار زمان‌بندی شده در وقت خود به پایان رسد.
  • نظردهی برای وظایف – امکان نظردادن در یک وظیفه برای درخواست از کاربر مسئول، پرسش میزان پیش‌برد کار و سوال کردن از وی، فراهم شده است.
  • امکان چسباندن ضمیمه به وظایف – امکان الصاق انواع اسناد، پرونده‌ها، تصایور، مخاطبین و… به عنوان نظر برای یک وظیفه فراهم شده است.
  • به‌اشتراک‌گذاری یک مکان – امکان چسباندن یک موقعیت مکانی برای آگاه‌سازی اعضاء از محل پرداختن به وظیفه وجود دارد. از این امکان می‌توان برای هماهنگ‌سازی یک جلسه یا گردهمایی
  • استفاده کرد. این قابلیت از API نقشه گوگل پشتیبانی می‌کند.
  • برچسب‌ها – امکان غربال کردن وظایف یا پیدا کردن امور جدید با استفاده از هشتگ‌ها (#) فراهم‌شده است.
  • ذکر کردن کاربرها – امکان آگاه‌سازی و اعلام به یک کاربر با ذکر کردن وی در بخش نظرات وظایف
  • پسند کردن – امکان موافقت، تشکر و تشویق با لایک‌ کردن
  • بخش کارهای من – به راحتی یک لیست از کارهایی که برای شما اختصاص داده شده‌اند را به همراه زمان‌بندی هرکدام، در دسترس داشته باشید.
  • بایگانی وظایف – امکان بایگانی وظایف انجام‌شده، صرف‌نظر شده و… برای تمرکز بر روی موارد جدید و باقی‌مانده وجود دارد. البته می‌توان موارد بایگانی‌شده را به مکان قبل بازگرداند.
  • زمان‌بندی در تقویم – امکان مشاهده فهرست کارها در تقویم بر اساس زمان‌ آن‌‎ها برای دستیابی به یک دید کلی از برنامه‌های پیش‌رو
  • نگاه کلی به روند پیشرفت – به سادگی با مشاهده تعداد وظایف انجام شده، وظایف در انتظار و وظایف معوقه در هفته، میزان پیشرفت روند کار خود، گروه یا یک پروژه را در یک نگاه بدست آورید.
  • و بیشتر – ابزار مدیریت پروژه Metis به طور مداوم در حال توسعه است و به مرور قابلیت‌های بیشتری به آن افزوده خواهد شد.
شاید بپسندید  اسکریپت استخراج ارز های دیجیتال LetsMine

 

The product includes software licensed under GNU General Public License (GPL) or GNU

دانلود اسکریپت مدیریت پروژه و همکاری گروهی Metis
۱۰ مرداد ۹۷ 52810 بازدید مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.