پلاگین

افزونه مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی با ManageWP Worker

افزونه مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی با ManageWP Worker

افزونه مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی با ManageWP Worker

آیا به دنبال راهی بهتر برای مدیریت وب سایت های وردپرس خود هستید ؟! دیگر دردسر ورود به هر یک از وب سایت ها وقت شما را خراب نخواهد کرد . توسط افزونه مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی میتوانید تمامی سایت ها را تنها در یک بخش یا داشبورد مدیریت کنید و سرعت کار خود را بالا ببرید . این افزونه جزء ۱۰۰ افزونه برتر وردپرسی است که بیش از ۸۰۰ هزار نصب فعال دارد . اگر شما چند وب سایت وردپرسی دارید و باید روزانه تمامی آنها را مدیریت کنید کافیست از این پلاگین استفاده نمایید .  این افزونه بسیار کاربردی و کارآمد است که تمامی سایتهای وردپرسی خودتان را در یکجا مدیریت کنید . در واقع ، ManageWP تمامی داده های وب سایت شما را در یک داشبورد مدیریت می‌کند .

در ادامه برای آشنایی بیشتر و دانلود این محصول با کمیاب اسکریپت همراه باشید ..

 کار با افزونه ManageWP Worker :

ابتدا افزونه مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی را از کمیاب اسکریپت دانلود کنید .

نصب و راه اندازی کرده ، پس از فعال سازی افزونه وارد وب سایت managewp.com شوید و یک اکانت ایجاد و نام ، نام خانوادگی خود را وارد نمایید .  بعد آدرس دامنه سایت وردپرسی خودتان را همراه با نام کاربری و رمز عبور وارد کرده و منتظر بمانید به این سرویس متصل شوید . سپس در داشبورد مشاهده شده میتوان سایت وردپرسی خودتان را مدیریت کنید.

نکته : میتوانید هر تعداد سایت وردپرسی که دارید را به این سرویس اضافه کنید و همه را در یک جا مدیریت کنید .

در این مرحله میتوان کارهای متفاوتی مانند مدیریت کردن تمامی سایت ها در یک صفحه ، حذف کردن دیدگاه های اسپم ، نصب و به روز رسانی افزونه ها و قالب تمامی سایت ها ، تهیه پشتیبان از تمامی سایت ها ، مطلع شدن از down بودن سایتها توسط ایمیل ، مدیریت کردن پستها و صفحات و کاربران و در آخر مدیریت سئو انجام دهید .

شاید بپسندید  افزونه نمایش محتوا به صورت دلخواه در وردپرس Post Type Builder

 

۰۳ اسفند ۹۸ 27627 بازدید سعید
مرتبط با موضوعات : پلاگین وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.