خدماتی

دانلود رایگان اسکریپت درگاه واسط اینترنتی (درگاه پرداخت آنلاین)

dargah pardakht 768x394 - دانلود رایگان اسکریپت درگاه واسط اینترنتی (درگاه پرداخت آنلاین)

دانلود رایگان اسکریپت درگاه واسط اینترنتی (درگاه پرداخت آنلاین)

با استفاده از اسکریپت درگاه واسط، شما می توانید برای خود یک سرویس درگاه اینترنتی ایجاد کنید و به ازای پرداخت های کاربران تان کارمزد دریافت کنید. برای استفاده از این سرویس باید کد api درگاه بانکی ملت یا … را با مراجعه حضوری به بانک و پس از پر کردن فرم دریافت کنید و آن را به اسکریپت تان متصل کنید.

توجه : این اسکریپت کمی قدیمی هست اما برای تکمیل آرشیو کمیاب اسکریپت اون رو توی سایت منتشر کردیم، لطفاً در خصوص استفاده از چنین اسکریپت هایی به نکات امنیتی ورودی ها و خروجی ها توجه ویژه ای داشته باشید.

شاید بپسندید  اسکریپت Gigs ایجاد بازار فروش فایل نسخه ۳/۱

راهنما

آموزش نصب : فایل db.php را ویرایش کرده و مشخصات دیتابیس جدید خود را در آن وارد کنید. فایل دیتابیس موجود در فایل زیپ را در phpmyadmin ایمپورت کنید. تمامی فایل های پی اچ پی را بررسی کرده و بجای آدرس سایت پیش فرض، آدرس سایت خود را وارد کنید تا مشکل بهم ریختگی و ارور های قالب برطرف شود. برای دریافت پسورد یوزر admin ، به phpmyadmin رفته و پسورد مد نظرتون رو در تیبل پسورد ادمین جایگزین کنید.   توجه : دوستان عزیز ابتدا اسکریپت رو کاملا چک کنید که فقط به آدرس اصلی سایت بانک ها جهت پرداخت متصل بشه و حاوی صفحه فیک نباشه که منجر به سرقت رفتن اطلاعات حساب بانکی شما بشه. ما اسکریپت رو تست نکردیم و در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیتی قبول نمیکنیم توجه : این اسکریپت دارای باگ می باشد و صرفا جهت توسعه مناسب می باشد. چنانچه دانش برنامه نویسی ندارید از نصب آن خودداری نمایید.

۲۱ شهریور ۹۸ 26301 بازدید مدیر
مرتبط با موضوعات : خدماتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.