پلاگین

افزونه ساخت انواع فرم FormCraft وردپرس نسخه ۳٫۵٫۲

افزونه ساخت انواع فرم FormCraft وردپرس نسخه ۳٫۵٫۲

FormCraft v3.2.4 Premium WordPress Form Builder 300x152 - افزونه ساخت انواع فرم FormCraft وردپرس نسخه 3.5.2

افزونه ساخت انواع فرم FormCraft وردپرس نسخه ۳٫۵٫۲

FormCraft نام افزونه قدرتمندی می باشد که از آن می توانید برای ساخت انواع فرم در وبسایت خود استفاده کنید . این فرم ساز قادر به ساخت انواع فرم تماس با ما ، ساخت فرم عضویت ، فرم ورود وردپرس و فرم های دیگر است . به کمک این افزونه فرم ساز می‌توانید به راحتی با کشیدن و رها کردن فرم مورد نظر خود را طراحی کنید و همچنین به دلیل این که فرم های افزونه FormCraft کاملا واکنش گرا می باشند به راحتی در دستگاه های همراه نمایش داده خواهند شد .

افزونه FormCraft به دلیل دارا بودن ویرایشگر WYSIWYG به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و صرفا با کشیدن و رها کردن فیلد ها و عنصرهای مورد نظر خود، فرم دلخواه خود را به زیبایی طراحی کنید. همچنین این افزونه دارای افزونه های جانبی دیگری می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید امکان دیگری را به آن اضافه کنید.

افزونه فرم ساز FormCraft به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بر روی قسمت های مختلف فرم خود از فرمول های ریاضی استفاده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا با قراردادن شرط های مختلف بر روی فیلدهای مورد نظر، مقادیر دلخواه خود را از کاربران دریافت کنید. همچنین این افزونه دارای سیستم تجزیه و تحلیل بسیار خوبی می‌باشد که کمک آن می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی از ورود اطلاعات توسط کاربران دریافت کنید.

با استفاده از افزونه FormCraft کاربران شما از طریق این فرم ساز قادر خواهند بود که انواع فایل ها با فرمت های مختلف را برای شما ارسال کنند . این افزونه دارای امکانات بسیار متنوعی می باشد که می توانید پس از نصب آن با آن ها آشنا شوید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

شاید بپسندید  دانلود قالب موزیک فارسی Banda برای وردپرس

قابلیت های افزونه ساخت انواع فرم FormCraft وردپرس نسخه ۳٫۵٫۲

  • کاملا واکنش گرا
  • افزودن الگو
  • سریع و مقیاس پذیر
  • دارای فرمول های ریاضی
  • صرفه جویی در پیشرفت فرم
  • دارای افزونه های تجاری و رایگان
  • دارای فرم چند صفحه ای
  • طراحی بسیار زیبا
  • و امکانات دیگر…
دانلود با لینک مستقیم
۲۵ دی ۹۶ 33128 بازدید مدیر
مرتبط با موضوعات : پلاگین وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.