آپلود سنتر

اسکریپت آپلود و مدیریت فایل های کاربران سایت PicoFile

PicoFile - اسکریپت آپلود و مدیریت فایل های کاربران سایت PicoFile

اسکریپت آپلود و مدیریت فایل های کاربران سایت PicoFile

#PicoFile سایتی محبوب در بین وب سایت های #آپلود ایرانی می باشد. در این مطلب قصد داریم اسکریپتی شبیه به وب سایت PicoFile به شما معرفی کنیم که میتوانید سایتی شبیه به #پیکو_فایل ایجاد کنید. این #اسکریپت دارای قابلیت هایی مانند سیستم ورود و عضویت کاربران ، قابلیت ایجاد پوشه برای فایل ها، ارائه فضای مجزا برای آپلود به هر کاربر، قابلیت رمز گذاری بر روی فایل ها و قابلیت های ویژه ی دیگری نیز می باشد. قابل ذکر است این سیستم کاملا #فارسی می باشد. به امکانات کلی سیستم اشاره می کنیم.

حتما شما هم در سایت پیکو فایل اپلود فایل داشته اید. این سایت جز محبوب ترین سایت های فارسی است. توسط اسکریپت قدرتمندی که قصد معرفی آنرا داریم می توانید سیستمی مانند سایت پیکوفایل picofile.com  راه اندازی کنید. قابلیت هایی مانند ورود و خروج کاربران، قابلیت مدیریت کاربران، قابلیت تعریف میزان فضا برای هر کاربر، رمز گذاری فایل ها و… قابلیت های فراوان دیگر که باید نصب کنید و ببینید!

اسکریپت اپلود فایل پیکوفایل کاملا فارسی شده و راستچین

  • کاملا فارسی و متن باز
  • سیستم ورود و عضویت کاربران
  • ایجاد محدودیت برای هر فایل کاربران
  • قابلیت تعیین فضا برای هر کاربر
  • قابلیت حذف کردن فایل ها
  • قابلیت رمز گذاری بر روی فایل ها
  • قابلیت ایجاد پوشه
  • قابلیت اپلود همزمان چندین فایل
  • سیستم نصب کننده خودکار اسکریپت
  • و قابلیت های دیگر…
شاید بپسندید  راه اندازی سایت آگهی و تبلیغات با اسکریپت EasyAds نسخه 1.3

راهنما

اگر در نصب اسکریپت از طریق نصب کننده اتوماتیک مشکل دارید میتوانید فایل آماده دیتابیس را از سایت دریافت  و  در سی پنل یک دیتابیس بسازید سپس به قسمت phpmyadminدیتابیس خود import کنید. سپس مشخصات دیتابیس را فایل   config.php وارد کنید. درون فایل دیتابیس به جای آدرس http://localhost/picofile آدرس سایت خود را بگذارید.

۰۲ مهر ۹۸ 78184 بازدید مدیر
مرتبط با موضوعات : آپلود سنتر اسکریپت

4 پاسخ به “اسکریپت آپلود و مدیریت فایل های کاربران سایت PicoFile”

  1. ali گفت:

    سلام خسته نباشید. بنده باید حدود سه هزار فایل رو در پیکوفایل اپلود کنم و تازه با این اسکریپت آشنا شدم. اما در موقع نصب دچار مشکل شدم. (بنده از xampp استفاده میکنم). ممکنه راهنمایی کنید در عکسی که در ادامه گذاشتم دقیقا چه مواردی باید وارد بشه؟ و اینکه در فایل config.php موجود در پوشه database باید تغییراتی ایجاد کنیم یا خیر؟ ممنون از شما
    http://s7.picofile.com/file/8390555968/script.jpg

    • مدیر گفت:

      سلام و درود
      این یک اسکریپت آپلود سنتر مشابه پیکوفایل قدیم می باشد، نحوه نصب این اسکریپت به صورت زیر هست :
      ۱ – یک دیتابیس ایجاد می کنید و سپس اطلاعات اون رو توی فایل Config.php قرار می دهید (اگه اسم دیتابیستون picofile باشه نیاز به تغییر این قسمت روی لوکال ندارید)
      ۲ – محتویات فایل sql موجود در پوشه ها رو توی پایگاه دادتون import کنید، سپس پوشه install رو حذف کنید و سایت رو باز کنید فیلد یوزر و پسورد رو می خواد، به دلیل قدیمی بودم این اسکریپت ما کلمه عبور رو نداریم، پس شما این مقدار رو برای هر یک از یوزر ها که دوست دارید قرار بدید “۳d6c387216b84d5b3771a2571ff87f76” این کلمه عبور ۱۲۳ هست و می تونید با یوزر مربوطه و کلمه عبور ۱۲۳ وارد پنل مدیریتی سایتتون بشید و از امکانات اسکریپت بهره ببرید.
      سوال دیگه ای بود در خدمتتون هستم.
      اینم نمونه ای که بنده طبق آموزش ایجاد کردم :
      http://s6.picofile.com/file/8390945068/Untitled.png

  2. ali گفت:

    سلام. نظر بنده رو که پاک کردید. جوابی هم نداشت؟

    • سعید گفت:

      ما دیدگاه های کاربرانمون رو پاک نمی کنیم، مطمئن باشید که دیدگاهتون به دست ما نرسیده وگرنه دلیلی برای حذف دیدگاهتون وجود نداره.
      در خدمتتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.