آموزش

بهترین ابزارها برای تست SSL وبسایت

بهترین ابزارها برای تست SSL وبسایت

بهترین ابزارها برای تست SSL وبسایت

اگر مدیر یک وبسایت هستید احتمالا از اهمیت تست و اسکن وبسایت خود آگاه بوده و تست های مختلفی مانند :سازگار با موبایل ، کاربر پسند بودن و موارد دیگر را بررسی کرده و انجام داده اید. علاوه بر این موارد تست ها و اسکن های در بخش فنی وبسایت وجود دارد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیازمند این است که به آن ها توجه شود. یکی از این موارد تست SSL وبسایت شما می‌باشد که از اشتباهات و مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و به شما کمک کند.

چرا سایت خود را برای خطاهای ssl تست کنیم؟

اصلی ترین دلیل برای تست وبسایت این است که مشتریان به احتمال زیاد درک نخواهند کرد که چرا وبسایت شما به صورت کامل درست کار نمی‌کند. شاید کاربران با مسائل کوچک صبر کرده و از آن چشم پوشی کنند ولی با به وجود آمدن مشکلات جدی در هنگام بارگذاری وبسایت، احتمالا کاربران خود را از دست خواهید داد.

از این موارد که بگذریم مشکل اصلی آنجا باعث ایجاد حساسیت خواهد شد که اگر سایت شما دارای خطا SSL باشد ، به این معنا است که گواهینامه وبسایت شما منقضی شده و یا تایید هویت نمی‌شود. هنگامی که این پیام به کاربران و مشتریان شما نمایش داده می‌شود، آن ها نگران امنیت خود شده و به احتمال زیاد وبسایت را ترک خواهند کرد. گواهینامه SSL منقضی شده یا غیر قابل اعتبار می‌تواند بسیاری از مشتریان شما را از دست داده و اعتبار آنلاین شما را کاهش دهد.

ابزارهای بررسی SSL وبسایت

اگر شما به دنبال استفاده از ابزارهای آسان جهت بررسی و تست SSL وبسایت خودتان هستید ما در اینجا ۱۰ سرویس و ابزار بررسی SSL را معرفی کرده ایم.

شاید بپسندید  21 اسکریپت برای قدرتمند کردن جریان کاری شما در ادوبی افترافکت

۱٫ ابزار تست Cyber Scanner

این ابزار تنها اعتبار گواهینامه SSL را بررسی نمی‌کند و در کنار آن بررسی های امنیتی مختلفی را انجام خواهد داد.

۲٫ ابزار تست SSL Checker

این ابزار یکی دیگر از تست های SSL می‌باشد که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. این ابزار دارای سرویس ها مختلفی مانند اطلاع رسانی از زمان منقضی شدن SSL و موارد دیگر است که می‌توانید بهره مند شوید . برای استفاده از آن تنها کافی به سایت مراجعه کرده و در بخش مورد نظر آدرس وبسایت خود را وارد کنید.

۳٫ ابزار تست  DigiCert SSL Installation Diagnostics Tool

ابزار DigiCert SSL Installation Diagnostics به شما اجازه می دهد تا سرور و نام میزبان خود را  تست کنید. شما می توانید به صورت رایگان از چک کننده نصب گواهینامه خود استفاده کنید. آنها همچنین دارای ابزارهای حقوقی هستند که می توانید آنها را نیز بررسی کنید.

۴٫ابزار تست SSL Security Server Test

این وبسایت نیز اطلاعات مختلفی از وضعیت SSL خواهد داد که می‌توانید بررسی کنید.این وبسایت اطلاعات دقیقی از سلامت وبسایت داده و وضعیت گواهینامه وبسایت را خواهد داد.

۵٫ ابزار تست Symantec Crypto Report

Symantec سروریس محبوبی است که به خاطر تعهد خود برای یافتن راه حل هایی برای مسائل امنیتی در وب سایت ها، رایانه های شخصی و موارد دیگر شناخته شده است. این ابزار گزارش سیمانتک رمزنگاری می تواند گواهینامه های متقابل روتر را پیدا کند که ممکن است با تأیید اعتبار گواهی وبسایت شما مواجه شود و همچنین هشدار مرورگر را برای مشکلات احتمالی بررسی می کند.

شاید بپسندید  اموزش تصویری نصب قالب WHMCS

۶٫ابزار تست Wormly

Wormly یک تست کننده SSL است که به کاربران اجازه می دهد تا بیش از ۶۵ معیار را بررسی کرده و وضعیت های فوری چندین مسئله برنامه نویسی کلیدی وب را گزارش دهند که می تواند سایت شما را کند، کند. شما به موارد زیر دسترسی دارید:

  • تاریخ صدور گواهینامه
  • اطمینان اطلاعات زنجیره ای
  • جزئیات رمزگذاری
  • پیغام خطا

۷٫ابزار تست SSL Analyzer

Analyzer SSL یک ابزار ایجاد شده توسط شرکت فناوری Comodo است و تست آدرس های شما را برای بررسی مشکلات که ممکن است مانع یا خراب شدن بارگذاری سایت شما باشد انجام می‌دهد. بسیاری از این مسائل با اعتبار گواهی و همچنین تکنولوژی اثر انگشت و بسیاری از جنبه های دیگر مرتبط است.

یک ابزار اضافی و کاربردی که بسیاری از مدیران وبسایت ها به آن علاقه مند هستند این است که به شما در ۳۰ روز از زمان انقضا یادآوری می کند تا بتوانید گواهینامه سایت خود را قبل از اینکه منقضی شده آن را تمدید کنید. . این می تواند از دست رفتن برخی بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه از سایت شما جلوگیری کند.

۸٫ ابزار تست How’s My SSL?

می توانید با استفاده از این ابزار مفید  بررسی عمیق تر در مکانیزم های داخلی وب سایت شما و داده های سرور خود داشته باشید به طوری که شما می دانید آنچه شما باید انجام دهید در صورت لزوم بهبود ببخشید. این یک ابزار ارزشمند برای زمانی است که شما در حال تلاش برای بهبود وضعیت امنیتی سایت خود در ذهن بازدید کنندگان خود هستید. در حقیقت، برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است.

شاید بپسندید  تبدیل وب سایت به اپلیکیشن اندروید با طراحی متریال دیزاین

۹٫ ابزار تست SSL Checker by SSL Shopper

SSL Checker توسط SSL Shopper ارائه شده است که یک ابزار منحصر به فرد برای وب سایت شماست. ابزارهای بسیاری به نام «SSL Checker» وجود دارد که در آن تجزیه و تحلیل عمیق تمام جنبه های وب سایت شما، از جمله اعتبار، صحت و قابلیت اطمینان سایت، را انجام داده و کمک خواهد کرد.

۱۰٫ابزار تست SSL Scanner

در عرض چند ثانیه گزارش می کند که چگونه گواهینامه شما در Google قرار می گیرد و یک رمزگشایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا بیشتر به مسائلی که ممکن است ترافیک سایت شما را از بین ببرند، آشنا شوید. به خاطر داشته باشید که دانستن وضعیت گواهینامه سایت شما یکی از مهمترین مواردی است .

۱۸ شهریور ۹۷ 32229 بازدید مدیر
مرتبط با موضوعات : آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.