افزونه

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket نسخه ۳٫۰٫۲

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket نسخه ۳٫۰٫۲

wp rocket v2 8 5 cache plugin for wordpress 300x153 - افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket نسخه 3.0.2

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket نسخه ۳٫۰٫۲

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket

اگر شما یک سایت وردپرسی دارید و میخواهید سرعت آن را به صورت چشمگیری افزایش دهید اولین توصیه من به شما استفاده از افزونه wp rocket هست که دارای بهترین امکانات و قابلیت ها میباشد و یک افزونه کامل کش سایت وردپرس و بهینه ساز فایل های قالب و افزونه های وردپرس و لود تصاویر به صورت تنبل یا LazyLoad و بسیار کار دیگر که در پایین به توضیح آن ها میپردازم و توصیه من استفاده از این افزونه قدرتمند و حرفه وردپرس می باشد.

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس

این معلوم هست که هر سایتی که سرعت بهتری داشته باشد به با توجه به سرعتش هم پیشرفت میکند و این حرفی که میزنم به خواطر تاثیر دادن سرعت سایت در رتبه بندی گوگل و تاثیر سرعت بر بازدیدکننده هست و اینکه افزونه wp rocket فارسی وردپرس بهترین افزونه برای افزایش سرعت سایت شما هست و میتواند هم سرعت سایت را افزایش دهد و هم از مخارج سایت شما کم کند برای اینکه بیشتر با این افزونه قدرتمند وردپرس آشنا بشید به ادامه مطلب توجه کنید.

 

تاثیر افزایش سرعت سایت بر سئوی

همانطور که در بالا گفتم چند وقتی هست که گوگل سرعت سایت را به طور مستقیم در وسیله های سنجش رتبه خود وارد کرده است و هرچه سرعت سایت شما بیشتر باشد رتبه بهتری هم خواهید داشت و با افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس میتوانید سرعت سایت خود را به صورت چمشگیری افزایش دهید و هم بازدیدکننده ها از سایت شما راضی خواهند بود و هم رتبه بهتری به دست خواهید آورد.

شاید بپسندید  افزونه پاپ آپ افزودن به سبد خرید ووکامرس WooCommerce Added to Cart Popup Premium

 

افزایش سرعت وردپرس با wp rocket

افزونه موشک وردپرس بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس هست حالا شاید شما بگید چرا با این سرایت داریم این حرف را میزنیم و ماهم در جواب میگم چون یک مقایسه بین بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرس در پایین قرار دادیم و به شما میگه که بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس کدوم افزونه هست و خصوصیات و قابلیت های برجسته این افزونه را هم به شما نشان میدهد.

بهترین افزونه کش صفحات سایت وردپرس

بهترین افزونه کش سایت وردپرس افزونه wp rocket هست چون با این افزونه دیگر فشار کمتری به هاست سایت شما وارد میشود و هم باعث میشه که مصرف پهنای باند سایت شما کمتر بشود و در حقیقت کاری که میکند این است که وقتی بازدیدکننده ای سایت شما را باز میکند قسمت هایی که تغییر نمیکنند و در ههی صفحات هست مثل ایکون سایت شما و فایل های css و جاوااسکریپت قالب وردپرس سایتتان و وقتی بازدیدکننده برای دومین بار سایتتان را باز کند دیگر این فایل ها نیازی به لود ندارند.

 

کش پیش بارگذاری سایت وردپرس

این قابلیت خیلی پیشرفته هست و فقط این را بگم که تنها این افزونه این قابلیت را دارد و واقعا به سرعت سایت شما می افزاید و بسیار کار آمد هست.

 

افزایش سرعت لود تصاویر و ویدئو ها

این قابلیت افزونه به دو صورت کار میکند اول اینکه تصاویر و ویدئو های سایت شما را کش میکند و دوم این که بازدیدکننده تا زمانی که بازدیدکننده به آن تصویر نرسد آن تصویر شروع به لود نمیکند یعنی تصویری در پایین سایت شما وجود دارد و بازدید کننده به پایین صفحه اسکرول نمیکند پس آن تصویر لود نمیشود ولی اگر به پایین صفحه برود آن تصویر لود میشود و نمایش داده خواهد شد.

شاید بپسندید  اسکریپت محاسبه ارزش و سود بیت کوین Bitcoin What If

 

فشرده سازی فایل های قالب وردپرس

این افزونه میتواند فایل های قالب شما مثل فایل css و js قالب و افزونه های سایتتان را فشرده کند و باعث کاهش حجم صفحات سایتتان شود و این یعنی افزایش سرعت و کاهش مصرف پهنای باند سایتتان.

 

قابلیت توسعه توسط برنامه نویسان

حتی اگر دانش بسیار کمی هم در کد نویسی داشته باشید میتوانید این افزونه را به صورتی که خودتان میخواهید تغییر دهید و قابلیت های مورد نظرتان را به آن بیفزایید.

 

برخی قابلیت های دیگر افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket فارسی

  • افزایش سرعت سایت در حد موشک
  • سئوی بسیار قوی
  • نسخه کاملا ارجینال
  • کش و ذخیره سازی صفحات سایت
  • ذخیره سازی تصاویر در کش برای لود سریع
  • فشرده سازی کدهای js,css,tx سایت برای افزایش سرعت سایت
  • انعطاف پذیر
  • پنل تنظیماتی کاملا فارسی
  • و …

 

دانلود با لینک مستقیم
۱۵ فروردین ۹۷ 70415 بازدید مدیر

شاید بپسندید ...

افزونه افزایش سرعت وردپرس راکت WP Rocket فارسی نسخه ۲٫۱۰٫۱۲

افزونه Slider Revolution , اسلایدر واکنش گرا و حرفه ای وردپرس نسخه ۶٫۱٫۸

افزونه دادن کارت هدیه به کاربران YITH WooCommerce Gift Cards

افزونه ارسال تیکت و پشتیبانی مشتریان AIO Support Center نسخه ۲٫۲۱

صفحه بندی مطالب در وردپرس با افزونه Easy WP Page Navigation

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.